2013. április 18., csütörtök

Narancs jegyében horgolt fonalékszer-kollekció


Nem ez az első ékszerem, mi ebben a stílusban készült, de ez a legfrissebb!
Egyik éjjel fejeztem be! Fiúk (párom és fiam) már rég aludtak, amiben én is szívesen csatlakoztam volna hozzájuk. De nem hagyott nyugodni a tudat, hogy még egy kis munkával kész van a már több napja készülő nyakláncom. Sőt! Két kis dísz megmaradt, gondoltam akkor legyen belőlük egy hozzá illő karkötő is.
Amíg készült, olyan semleges volt számomra. Narancssárga szín, antikolt fém dísszel… De mikor kész lett, egyszerűen nem tudtam betelni vele! J

Ilyen lett:




Ragyogóan feldob egy hétköznapi viseletet is. 
Sőt, hosszának köszönhetően többféleképp is viselheted:
- hosszan leengedve
- 2x nyakad köré tekerve
- 3x tekerve
- félbehajtva, és sálként a nyakadba hurkolva (nekem ez tetszik a legjobban, hisz ezt nem minden ékszerrel teheted meg)

Karkötőt is készítettem hozzá, mert így teljes:



A karkötőhöz mágneskapcsot választottam, hogy minél könnyebb legyen felvenni.


Hétköznapi viseletként leginkább egy fekete kisruhához, hidegebb időben egy fekete garbóhoz tudom elképzelni.


Ti mivel viselnétek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése