2013. május 2., csütörtök

Névválasztás: FonalDesign

Mielőtt blogom elindult, nagyon sokat gondolkodtam, mi is legyen a neve. Semmiképp sem akartam, hogy az ékszer szót tartalmazza, mert magamat ismerve tudtam, hogy előbb-utóbb nem fogok megelégedni csak az ékszerek készítésével. Tudtam, hogy mást is ki fogok próbálni fonalból. Olyat, ami nem feltétlen hétköznapi. Nem kötni, vagy hagyományosan horgolni szerettem volna - bár ettől sem zárkózom el -, hanem valami mást alkotni.
Nagyon sok blogot, képet nézegetek, és eközben találtam rá erre a megoldásra: Eredeti blogbejegyzést itt találod)

Nagyon tetszenek ezek a betűk.
Lehet egy ablakpárkány, de akár egy könyvespolc dísze is.

Ami szerintem a legnagyobb előnye, hogy kitűnő ajándék, ami lehet névre szóló, amikor a nevet vagy annak kezdőbetűjét adod, de nagyon szép és maradandó üzenethordozó is. Ha még a kedvenc színt is eltalálod, teljes a siker.

5 éves fiam jövő héten megy kis barátnőjéhez vendégségbe. Gondoltam készítek Lucának egy névre szóló ajándékot :)
Feltétlen megmutatom, ha elkészült!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése