2013. augusztus 20., kedd

Újrahasznosítás: horgolj pólóból szőnyeget :)

Mikor elkezdtem tanulni a szőnyegszövést, első lépésként rongyszőnyegekkel ismerkedtem. Kapcsolatba kerültem egy varrodával, ahonnan zsákszámra hozhattam el a maradék anyagokat. Egy baj volt csak velük: fel kellett csíkozni, a rövid csíkokat hosszában összevarrni és mindezt gombolyaggá tekerni. Borzasztó macera volt, de én mégis szerettem. Pincénkben összeborítottam több zsáknyi anyagot, beleültem a közepébe és élvezettel kerestem, párosítottam a színeket. Szerettem megszőni is, mert egy erős, masszív szőnyeget kaptam.
Mindezek erről a képről jutottak eszembe:


A forrást itt találod, de azért én is megmutatom, milyen csudaszép szőnyeg készülhet így.



Nem kell hozzá más, mint rengeteg pólóanyag, amit csíkokra vágsz, kreativitás a színek összeállításához, sok türelem, és a két kezed :)

Jó munkát!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése