2014. március 7., péntek

Kokárda fonalból

 Nálunk március 15-én minden alkalommal kitűzzük a nemzeti színű kokárdát, amit saját magam készítettem. Eltérő ugyan a hagyományos szalagrózsától, hisz náluk természetesen fonalból készül.
De hogy még egyedibb legyen, készítettem néhány nemzeti színű fülbevalót is :)





Egyik éven, két éve talán, kaptam barátnőmtől fiam részére egy igazi, sötétszürke szövetkabátot.
Arra tűztük fel a kokárdát az akkor 3,5 éves fiamnak. Nagyon korhű volt ebben az öltözékben :)
Akkor ráadásul gyönyörű, napsütéses ünnepünk volt, és vonultunk Székesfehérvár utcáin a Honvédségi Katonazenekar után. A katonazenészek egyike (Kicsi fiam apája :) ), könnyes szemmel, büszkén nézett tündéri fiára, hisz mindenki a nap "márciusi ifját" nézte :)
Csodás, felejthetetlen emlék maradt az a nap :) 

Hoztam pár inspiráló képet, hátha Ti is kedvet kaptok egy-egy darab elkészítésére:

www.otletekboltja.hu

ruraleve.blogspot.com

delkaalkotasai.blogspot.com

kedoravarr.blogspot.com


Találtál kedvedre valót?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése